Vandt.

Galleri D40

 

 

Torsdag, første dagen denne uken jeg strengt tatt ikke må noe.

*

Jeg sov litt lengre. Så til pus. Så ferdig sesong en av “That 90’s show”, som er en reboot av that 70’s show.

Gikk så ut for å løpe.

*

Denne gangen hadde jeg overskudd da jeg var ferdig med rundene mine. Og det syns jeg var bra! Det betyr bare at kroppen min har blitt vandt til å bevege på seg.

Dermed kan jeg gradvis øke antallet runder eller evt. gå å løpe to ganger i uken, noe som jeg har hatt lyst til nå en stund.

Men det har vært viktig for meg at det er noe jeg vil. Ikke fordi noen ber meg om det. Det var nemlig noen som nevnte det for meg, for litt og da kjente jeg at jeg ikke ville lenger.

For meg er det ikke for å gå ned i vekt, for meg er det fordi jeg kjenner det har en positiv innvirkning, både mentalt og fysisk.

Det gir meg en følelse av mestring. Det er godt å bli sliten.

Men når jeg aner at det ikke er derfor jeg blir gitt det tipset eller forslaget. Så blir jeg litt nedfor.

*

Tilbake i leiligheten, tok jeg et bad.

Spiste kvelds.

Og la meg.

 

B

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg