Visning.

 

 

Jeg får meg nye naboer, i løpet av sommeren.

*

Ikke har jeg hvist det, ikke har jeg planlagt det, jeg fikk vite det gjennom en annonse.

*

Litt rart blir det, jeg har bodd her i leiligheten i tre år.

Første året bodde det ett par fra Polen ved siden av meg, de to neste årene, hun som bor her.

Begge har vært rolige, ikke mye bråk.

Så håper de neste, også er det.

*

Orker ikke enda en som driter i alle rundt seg med musikken sin og som når blir lagt ut en beskjed til alle, om at det ønskes ro, tar det så til seg og sladrer til mammaen sin.

For at jeg så å bli ringt opp og bli noe inn i granskauen hakket på.

For noe som i utgangspunktet kunne blitt tatt imot modent og gjort noe med.

*

Det er altså en av de tre andre jeg deler inngang med.

*

Grunnen til at jeg blir så forbanna hver gang jeg husker det er, at hverken fyren eller moren ser ut til å noen som helst empati for andre.

I dag da det var visning, spilte han gitar.

READ THE ROOM DUDE.

Ikke gjør du det lett for hun som selger, og ikke gjør du det lett for dem som bor rundt deg.

*

Tilbake til det jeg innledet med, håper det er greie folk.

Har vært heldig med dem forrige.

Så vi satser på at det går samme veien denne gangen.

 

B

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg