Wtf.

Synes ting har gått helt sykt fort her. Må innrømme det at jeg ble litt småirrirert når jeg så topplisten i dag. 

Ikke det at jeg føler jeg fortjener en plass, men jeg har sett/lest så mange som virkelig gjør det. Folk man ser legger sjelen sin i bloggen, skriver i det uendelige og legger ut bilder. 

Så ser man topplisten og det henger ikke på greip. Synd at folk flest ser ut til å like, det overfladiske, og at man heier frem folk som ikke tar dette på alvor, men nærmest ler av hele greien. 

B

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg