Younger.

Googlesøk

 

 

Onsdag, løpe-dag.

*

Jeg så ferdig serien jeg restartet for litt siden.

Fant ut jeg hadde sett godt ut i femte sesong. Så det var ikke mye jeg ikke hadde sett.

Husker da jeg startet å se denne serien for første gang, for veldig lenge siden.

Jeg syns den var så fin, på mange måter.

Jeg syntes historien var bra, outfitsene var kule og Josh, den fine duden.

Men jeg må si at siste sesong var litt kjedelig.

Dem valgte å ikke skrive inn pandemien, som mange andre serier har gjort. Fortuenom å nevne at Gemma (spolier allert, Josh sin datter) skal ta booster vaksinen.

En annen ting jeg vil nevne, er at Hillary Duff er utrolig flink til å sette seg inn i rollene sine. Hun endrer ikke så mye på utseendet, men personlighetene er hun dritgod på.

Bare i denne serien går hun fra å være Liza sin bestevenn på jobben, til å bli den b*tchen  når hun finner ut om hemmeligheten hennes.

Ellers er både Maggie, Diana, Lauren, Charles, Redmond, Liza, Enzo, Denise (Laurens mor), David ( Lizas eks), Caitlin og Jay supre karakterer.

Jeg er ikke så glad i Paulina, Richard eller Quinn.

Det er noe med væremåten til Charles sin eks kone som jeg ikke liker.

Richard tar jo bare å utnytter Diana, og Quinn syns jeg egentlig bare fikk for mye plass i serien i de tre siste sesongene.

Redmonds karakter liknet veldig på den rollen han spilte i Ugly Betty, men dette er ikke ment som kritikk, bare noe jeg la merke til.

Savnet også Diana i siste sesong. Hun har vært en betydningsfull rolle gjennom hele serien så at hun ikke var der til det siste, var synd.

Jeg må si jeg er glad Liza ikke endte opp med Charles, ja de er i samme aldersgruppe, og de kunne ha fått det fint. Men det var noe med det at Charles var veldig på det at ting skulle være som han ønsket. Og mer upper class.

Nå vet vi ikke sikkert om Liza endte opp med Josh, men det kan tyde på at de blir i hverandres liv. De hadde vært et søtt par ihvertfall.

At serien ender på en måte slik den startet. Var ett bra trekk fra skaperne sin side, men det ble litt løst for min del.

Satte igjen med følelsen av at det var en type one take.

 

B

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg