Zoomies.

 

 

 

Mandager altså.

*

Det ble en sen start, for min del. Jeg brukte opp mitt sosiale batteri dagen før.

Ganske få som kan fylle det opp.

Det var en som klarte det, en gang i tiden.

*

Cheddar hadde eksplodert i do-kassen, og jeg måtte holde meg for nesen, for jeg vet ikke hva den lille kroppen ikke tåler, men NOE er det. Det er første gangen jeg brekker meg når jeg tar å rengjør for pusene mine.

Det ble en bedritten start på uken, kan man si.

*

Kattene bestemte seg for ett par uker siden at mousse ikke var godt lenger. Så jeg fant en ny type våt-mat til dem. Som er mer kjele-aktig med masse saus.

Den går ned på høykant, men for Cheddar sin del har det ført til plutselig sutring også fyker han på do.

Gauda hun nyter maten, og har ikke hatt noe mage problemer.

*

Jeg søkte meg frem til at det vil hjelpe om man gir i små porsjoner, så det har jeg da begynt å gjøre.

*

Men Cheddar er fortsatt sulten etter den lille porsjonen, og hva gjør han da? Jo han går å forsyner seg av Gauda sin.

Og hun latt ham gjøre det, er jeg ikke rask nok til å hushe han bort, så er resultatet mage knip og en rask tur på do.

*

Meget fornøyd er han da, når han får gjøre sitt og får zoomies.

Hihi.

 

B

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg