Zoomies.

 

 

Dagen ble litt bedre i dag.

*

Ikke mye aktivitet. Men jeg valgte å forsvinne inn i en bok.

Av og til er det bedre å være i en annens virkelighet enn ens egen for en stund.

*

Så sa kroppen pause. Og da la jeg meg rett som det er, nedpå og sovnet.

*

Våknet på kvelden og fikk i meg medisinen min.

*

Fikk ikke sovet såpass dypt at jeg inntok drømme-verdenen, jeg hørte kattene som hadde zoomies.

*

For noen energi klumper dem er når de først har fått hvilt seg.

Nesten litt som meg, når jeg tenker meg om.

*

Fikk i meg frokost og kvelds i dag.

Og det ble med det.

 

 

B

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg